Att göra på klubben

Hela tiden finns det jobb att göra på klubben. Vi har två ”grupper” som jobbar konstant med att våra flygplan, fält & anläggning ska fungera.

Byggruppen

Underhållsgruppen

Gräsklippning

Förutom dessa två grupper som jobbar med lite större projekt så har vi här nedan lite mindre jobb som behöver göras. Du som medlem kan när som påbörja dessa jobb om du anser att du har kunskapen. Om det är ett jobb som tar lite längre tid vill vi att du skickar ett mail till info.kopingsfk@gmail.com och talar om att du har startat detta jobb. Behöver du hjälp så skickar vi ut info via mail att XX har startat / vill start detta jobb och behöver hjälp. Kontakta XX för mer info. Behövs det delar eller annat som behöver köpas in så ska detta ske efter kontakt med Bengt Palmestål.

Följande jobb finns nu:

Fixa banbelysningen