Vill du bli medlem i Köpings Flygklubb?

Fyll i den här blanketten och skicka till klubben

Köpings flygklubb, Strö 2, 731 94 Köping.

eller

kopings.fk@gmail.com

Din medlemsansökan behandlas inom några dagar eller senast vid nästa styrelsemöte. Det kan alltså ta lite tid innan du blir medlem i KFK.

När medlemsansökan blivit godkänd sänds ett mejl med information om medlemsnummer och inloggningsuppgifter till bokningssystemet myweblog. Där beskrivs också hur du betalar in medlemsavgiften med ditt personliga OCR-nummer. När betalningen når fram till klubben, vanligtvis nästa bankdag efter klockan 16, registreras årsavgiften som betald och du kan logga in i myweblog. Där administrerar du personliga uppgifter, bokar flygplan och håller koll på flygkontot. Notera att all flygning ska betalas i förskott.

Vill du ha rabatt på flygpriset tecknas avtal om abonnemang med blanketten som finns på hemsidan under rubriken Flygpriser. Fyll i, skriv under, scanna in eller fota och sänd in undertecknat avtal till kopings.fk@gmail.com

Välkommen till Köpings Flygklubb!